Mountains are beautyful and awful at the same time

Det händer mycket just nu. Ska man leva som att dagen var den sista man fick uppleva, eller ska vi göra allt
de där vi borde. Svaret är väl självklart men tänk om tänk om det finns så mycket tid kvar och man helt plötsligt står
där tom och med "hela" livet kvar. Jag vet inte. Har tänkt på det här länge nu. Det var en otrolig upplevelse att få vara där med dig och se det grymma som gjorde att en del av dig försvann. Att del delen som du kanske älskade allra mest av dig själv föll ner och kom aldrig mer tillbaka. Du kommer aldrig mer bli hel. DU kommer aldrig mer få tillbaka din son. Och jag kan inte på något sätt få dig att känns som du gjorde förut. Men jag kan vara där. Jag kan den som du vet inte på nåt sätt kommer att döma dig.

Det är svårt. Det mesta. Hur ska man välja. Vad ska man göra. Vad blir roligast. Vad blir mest utmaning. Vad vill jag?

dig tänker jag aldrig förlora

Min Prinsessa <3
Dig tänker jag aldrig förlora


Kommentarer
Postat av: Sara

sötnosen :)

2009-05-08 @ 17:29:33
Postat av: Ann-Marie

Söta Ellen och rara du

2009-05-08 @ 20:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0