the days i recall being wonderful


Det är ensamt sen du försvann.
du ringer nu. men jag har inget att säga.
du säger att du vet att du gjort fel.
men det visste jag redan.
det finns inget som kan göra
att allt blir som vanligt igen.
vi är några andra nu.
vi tillhör några andra.
vi kommer att dras med varandras frånvaro föralltid.
trots det kommer vi alltid att se på varandra som vi gjorde förut.
ändå sitter jag och undrar hur det hade varit om du var här nu.
om du bara var här en liten stund.
om du gjorde allt du gjorde förut.
om jag var den jag var förut.
men vi tröttnade.
på varandra. på allt.
och nu sitter vi i varsitt rum och undrar om vi känner att vi tänker på varandra.
det gör vi.

it the days recall being wonderful.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0