21 eller 23?

Ännu en gång har jag stött på problemet med att ine bli fullt ut förstådd i mina små tankar.
Både innan och nu känner jag att det låter så fruktansvärt gammalt att vara 21.
21 år gammal.
Och sen finns det vissa åldrar som låter lite bättre liksom.
som t ex 23. det låter ju itne så himla gammalt.
23 år ung ;)

aja hoppas ni fattar poängen på nått vis.. och gör ni inte de..skit bara i det här haha!!

Måste bara säga att jag är grymt nöjd över min dag =)
Har shoppat i västerås med mamma och syster!
Köpte mig en toksnygg bikini från Panos. Den är svart med massa vita dödskallar =)
OCH en galaet snygg fotbolls outfit. Jag som älskar fotboll haha!
Och ni ska veta att det är inte de här tråkiga fotbollströjorna som hela sverige har..vägrar!
neej det är en kjol med massa små svenska flaggor och ett linne där det påstås att jag älskar fotboll hahah!
jag vet att ni skrattar just nu och ja det med all rätt!

Detta känns som det bästa sättet att heja fram mitt tyskland, om inte annat är jag förberedd till VM!

/"Tack som fan stockholm", Ingela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0