sleeping my day away

veckorna rullar på utan att jag hinner stanna upp och tänka.
jag saknar dig. jag saknar den du var.
kanske saknar du den jag var.
men jag är en annan nu. samma insida, nästan samma utsida. men annorlunda.
du känner mig inte längre.
men jag behöver dig inte.inte förän du inser att någon annan gör det.
då kommer jag ångra mig djupt.
tänka elaka tankar, och hat mig själv för en jag är.
men vi tar en dag i taget.
och just nu älskar jag mig själv och mitt liv.
jag älskar mina nya vänner, vilka känns som några jag inte vill släppa taget om på mycket länge.
framför allt några. och några är väldigt fina att se på =)
helgen kommer att bestå av mitt favvoämne, nämligen anatomi.
har haft 4 timmars ansiktsmassage idag.
gissa om det var härligt?
gissa om det är en speciell känsla när någon du tycker förvånansvärt mycket om somnar i dina händer?
Ja, det är det.
Precis lika speciellt som när jag får sova i dina.

Om jag är passiv, har jag en orsak.
men ni vet att ni finns i mina tankar även om det kommer bli dåligt med live-framträdanden=)
puss på er alla.

/Fast hon var en ko, Ingela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0