RUMPA!

i morgon vankas det rump-massage.
För alla information kan jag säga att jag känner mig mindre bekväm i den situationen, helt ärligt skit obekväm.
Visst jag kan massera någon annans rumpa. Men ge fan i å talla på mig va.
Som grädden på moset skall vi till allas glädje(utom min) vara nakna. jag skriver det igen så ni verkligen förstår.NAKNA!
"Den som inte har vaxat rumpan till imorgon kommer fan inte in!!"
lät ungefär min spontana kommentar.
Det värsta är att alla tycker att det känns bra.Det finns värre saker än att vara naken inför 50 pers som du känt i tre dagar.Alla har ju en rumpa. ja ja, men alla ska inte ta på min rumpa. Den är gjord för att vara där den är och ska hålla gömd bakom lås och bom för andra människor.Jag vill ha min rumpa för mig själv, och eventuellt andra väl utvalda personer.

/Ser inte fram emot håriga rumpor och massa sträva händer på stjärten,Ingela

Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch, tänk på alla sträva, håriga händer! Ack din stackare...

2008-01-23 @ 21:17:05
URL: http://imica.blogg.se
Postat av: Fia

HAHA tycker att det låter skoj ;P

2008-01-24 @ 01:13:28
Postat av: tove

haha, plingan!

2008-01-24 @ 12:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0