power walk

har varit ute idag för en timmas power walk med stavar.
Sen blev det härligt bad med massa skum =)
Äta smoothie och apelsin, diska och blogga!

Imorgon ska jag ha Ellen <3 hela dagen. Det ska verkligen bli jättemysigt.
Kommer bli en toppendag med en av mina små favvosar!

Men helgen då, ja vad ska man säga. Mådde faktiskt lite dåligt i fredags efter tågåkandet men pallrade mig iväg till tove och fick en riktigt trevlig kväll på Nybron med Tove, Johan och massa andra gosiga.
Lördag: Tuna Park med familjen, Fira Tove med släkten, sen hem för att festa till det lite med Ellisen. Drog sedan vidare till Joels föräldrar och hans far som fyllde 50 stolta år. Det var en riktigt rolig kväll trots att de enda jag kände var Joel,hans mamma och pappa, Oscar och mormor Astrid. typ. Men det rullade på, syrran kom och det blev en kväll fylld med många timmars allsång.När klockan sakta emd säkert började närma sig 07.00 och gäsparna kom med allt närmare intervall pallrade vi oss hem för att sova bort en stor del av söndagen. Efter ett härligt bad med massa badskum (igen) "för roliga lekar i badet" var vi på alerten igen.
Efter fiskgratäng och singing Bee letade jag upp en bok och styrde riktningen mot sängen.

image134

image135

/ If you got the money, Ingela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0