Ett nytt år

Ja då har vi kommit till ett nytt år av förhoppningvis mycket glädje =)
Precis som 2007 har varit, så hoppas jag att mitt 2008 blir, fast bättre!
jag vet att man inte ska ha förväntningar på livet, men jag har världens bästa förutsättningar =)

Nyårsafton blev mycket bra, bättre än många andra misslyckade överskattade nyårsaftonar.
Dagen var lugn, gjorde inte särskillt mycket. träffade mormor och morfar, var barnvakt med Emma åt Milton en stund. Åt en hejdundrans middag med mor och far. Hämtade Oscar och sen bar det iväg till Jeppes föräldrar.
Var där med många trevliga personer, Självklart värdparet Jeppe och Tesse, Elle och Fredd, Mia och Mart, Dennis och Jennie, Emmie och hennes syster Ida, Joel, Leffe, Sebbe och Johanna, Li och Markko, Braten, en annan Oscar, några småsyskon med respektive med flera...
På tolvslaget befann vi oss i Stadsparken och jag fick den kyss som jag beställt :P
Efter det, tillbaka till jeppe och sedan vidare till att heja på Tovisen en sväng och vidare till jeppes andra hem.  Där var allt fortfarande kalas och vid 04.30 var vi hemma igen. Somnade några timmar senare och vakande alldeles föt tidigt av att någons morfar fyller år idag. Idag är inte bara jag sliten. Men det hör till, det är inte varje gång man har chansen på en toppenkväll!

Gott nytt år mina kära.

image131

/ Du trollbinder mig, Ingela 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0