chrysalis years

Min första lediga vecka ,ider mot sitt slut. Känns skönt att tiden närmar sig lite av en dröm men samtidigt kan jag inte neka att det är skönt att spendera dagarna med att gå promenader i regnet och dricka te på små fik med mina kära. Men livet har sina stunder, det har vi alla.
Imorgon blir det sista dagen i skolan i Västerås. Ska bli kul att åka dit för att träffa alla och på nått sätt säga hejdå.
Vi kommer alla att slitas åt olika håll. Men även med det finns det nog en mening.
Sen ska jag sminka mig på MAKE UP STORE kl 15.00. Och inte av "ni vet vem" yeees.
Sen kommer vi till veckan höjdpunkt, min lilla Tovis fyller 18 år och vi kommer våldta krogen så försiktigt.
Efter det väntar vi med spänning på Amandas dag.

Måste fixa nya fina block, färgpennor och sax. Det är en enormt seriös skola jag ska börja på även om jag kanske behöver en övertygelse när endast dessa är de förnödenheter vi behöver ha med oss.

image133

Jag och mormor i Stockholm i somras.
Mormor du är Toppen!

/ även jag har lärt mig vad kärlek är, Ingela

Kommentarer
Postat av: tove

haha, imorrn säger jag bara. våldta krogen var sannerligen en kul formulering!

2008-01-10 @ 15:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0