blocket.se

Ibland kan jag tycka att den sidan känns alldeles för överskattad. Men inte idag. Nej, just nu känns det som en finfin väg för att underlätta min kommande vardag. Ska åka och titta på en ny massagebänk för 500kr i Eskilstuna. För det första är 500 kr ingenting inom den världen och för det andra en splitterny :D
Nu ska vi hoppas att den är lika fin som på bilden bara... Är det någon annan som har en massagebänk som samlar damm i källarn kan man alltid komma med förslag.

Igår var en lång dag. Ställde klockan på morgonn men insåg att det var dumt gjort eftersom att dagen blev så mycket längre då. Men jag rensade min garderob, var på Tuna Park och hemma hos Oscar. Vi åt nybakat bröd och drack te, myspys. Framkallade kort också, det blir jag så glad av. Ville visa dom för alla men kom på att Oscar ska få en bunt när han fyller, så han har nått att klä sina väggar med. HaHa.

Idag känns livet lätt som en fjäder. Det ska jag ta till vara på. Nu blir det frulle =)
Måste bara tillägga att det värsta med att ha varit ledig så här länge är att jag börjar gilla dåliga serier som går mitt på dagen så som "Våra bästa år"- måste bara veta  hur allt går!!!

/ jag har ingen aning om vad jag ska skriva här idag. Det brukar liksom bara komma. Ha Ha, Ingela

Kommentarer
Postat av: tess

vadå det värsta??? är du inte klok, det är ju det bästa med att vara ledig, mmm våra bästa år..
Det börjar om 5 min föresten :D
!! nu är det riktigt spännande..

2008-01-23 @ 12:45:08
URL: http://flyktman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0