marsvin

Söndag, min förevigt älskade söndag.
En dag att pusta ut på.
En dag att andas.

Jag har städat idag. lite. Sen kom William och vi pysslade. ska städa igen.=)
Ska åka till Jens idag ich itta på alla hans amrsvin. Det kommer bli roligt.
Jag kommer bara asgarva för de ser så roliga ut hans små hårbollar.

Igår var en bra dag. JAg var hemma hos grannarna,handlade på Ica Maxi, plockade potatis (?),
var hemma hos Elle och spelade playstation :D, var hemma hos Oscar, hade mysigt med mamma och jag pluggade inte ett skit!Bra, man måste göra nått annat ibland.

I fradags jobbade jag kväll med Shabbi, (grattsi till förlovningen), sen åkte jag med Sara i grannnarnas bil för att hämta Fred, Elle, Leffe och Oscar i Västerås, från The Kristet Utseende. Hade velat hänga på men det är inte illa att få vara deras eminenta chaufför heller =) Istället tjänade jag storkovan på hemvården.

NU, back to bussiness!

/Du får mig att le med hela mig, Ingela

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ack vad jag avundas din helg, iallafall den delen utan pluggande! Jag satt hela dagen igår och hela dagen idag.., fast det kan ju bero på att jag har skjutit upp det som en tok också.. ;)
Men men, nu börjar min dumma uppsats äntligen närma sig mållinjen!

2007-09-30 @ 14:25:39
URL: http://imica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0