looking back

Okej, nu har jag skaffat facebook precis som alla andra. so you know!

Fredag: partaj hemma hos Emma. Tänk att man kan ha så kul med 90:or =)
Hahah hemmafest är alltid bäst. Vi åt lite mat tillsammans och jonny byter ut mitt cola- glas mot hans äckliga glas med whisky och cola. tack jonny, nu hatar jag dig ännu mer. hahaha. tror nog han fick lite dåligt samvete eftersom mina byxor blev förstörd då jag i förtvivlan spottade ut allt jag hade börjat klunka i mig. Jonny vet att min reaktion alltid är så.men tycker tydligen att det alltid är lika kul, fast de tyckte faktiskt jag med...efter att jag hade bytt om.
Kvällen rullade på och det var diskusioner om uttryck och betoningar på ord. Det är ju trots allt dressiiiiiing det heter inte dreeeeessing. Jaja. Amanda propagerade nöjt om vår plikt att äta sallad som västerlänning. efter att ha fått alldeles för lite respons från resten av gänget ropar hon lite smått desperat att "Jonny, du måste ju bli allmänbildad nån gång!!!!" Det var nog det roligaste på hela kvällen,då jonny fortfarande såg ut som ett stort frågetecken. Några av oss valde att spendera hela natten i skogstorp och hjälpa till att städa undan efter alla dem som partat som det var sista gången de skulle få känna den känslan.

Lördag: Amanda och jag var uppe tidigt, drack te och sorterade burkar. Alla kände sen att det var dags att åka hem. Ante och Jörgen var först ut. tror de behövde komma hem till sin egna säng en stund. Även jag drog mig hemmåt, sov någon timma och duschade i flera. Sedan var man ju på gång igen. Tove, Amanda och Isa kom över och hade med sig trevlig alkoholhaltig dryck. Det är ju nästan oförskämt att tacka nej då. Vi spelade på med våra roliga spel och fick många konstiga sms i gengäld. Tänk att folk äntligen upptäckt finessen med 118 118. När mörkret hade kommit cyklade vi iväg till Jeppe, tess och vovven. Vill också ha en sån hund!!! Blev där en stund men kände at det avr dags att knyta sig. Tog min kära svarta pärla och cyklade hem i höstnatten. (shit vad det blåste). Sov sedam mycket gott.

Söndag: sov, var med mina grannar, Ellen gick tre steg, Evelina fick en BEBIS! åkte hem till oscar, tittade på "på spaning med Bridget Jones" och drack te.

Måndag: JAg och My var på bio. Tittade på "på smällen" men våran älskade izzie =) Skrattade enormt mycket och led med henne när hon födde det lilla barnet. Inte nog med det satt my och slog mig på benet hela tiden och nöp mig i handen. Helt utan förvarning slår hon till mig  mitt i fejan också. Det är väl äkta kärlek det =)
Somnade gott igår. OCh idag är jag ledig, skriver blogg och pluggar. ska hem till Åsa och titta på Adam och pyssla. My och jag ska nog hinna med en sväng på Tuna Park också.

/ i cant untangle what i fell and what would matter moust, Ingela


Kommentarer
Postat av: amanda

"du.. vart ska vi fira jul i år? för jag tänkte att vi kan ju faktiskt vara hemma hos mig!"
 
.. ;)

2007-09-17 @ 20:51:20
URL: http://banditqueens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0