Jag vill!

Jag vill:
- ha en flygel
-Köpa en egen bil och åka överallt
-spela mer piano
-lära mig spela gitarr
-se prison break
-lyssna ännu mer på daugava(om det nu ens är möjligt)
-bli klar med kommunkursen
-bli klar med infrastrukturkursen
-få ett jobb
-träna
-baka muffins med dumle i
-åka någonstans!


Jag har:
-
Köpt två nya klänningar (i love)
- Köpt en fin stor bylsig stickad tröja
-Gjort det jag ska, med andra ord varit på studiebesök på Ena Energi i Enköping haha med mera
-skaffat en till blogg (just for serious writing)
-Önskat dig lycka till
-Köpt min älskades nya album
-sytt på min nya neccesär
-lärt mig mer viktigtheter om staden där det händer dvs Västerås
-försökt tänka på alternativ att göra i vår, men vill bara var duktig på biogas!
-
sökt jobb
-småfixat med mitt rum
-shoppat på second hand och gjort riktigt klipp!
-börjat fundera på julklappar

just so you know.

image110  image111 
image112    image113

/ Jag har aldrig påstått att jag är vanlig, Ingela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0