Hello sunshine

Måndag, måndag alla dessa måndagar..
måste iaf referera till en ganska lycka helg.
I fredags tog jag det lungt och somnade mycket tidigt vilket var någonting som jag behövde
efter ånga sömnlösa nätter. Men han iaf en sväng till Fred, och spelade lite What the fuck?
Inte what to fuck som vissa trodde haha!
Trodde nog fortfarande att du saknade mig då
Lördag. Fest hos Madde Skoog. Nu blev hon också gammal. Gav henne en mycket fin vinkaraff som jag själv velat ha, men vad gör man inte. Hon blev glad iaf. Fick god mat med mycket rödlök =)
Senare kom resten och även Emma H. Härligt. Hade kännt mig mycket ensam under en stund.
Du såg åt ett annat håll, trots att det var jag som var dig närmast
Skickade ett sms till P som sedan ringde upp och gjorde kvällen lite bättre.

Visst löser det sig, det gör det ju alltid.
men just nu är jag inte i tillstånd till att vänta.
jag har redan väntat på dig
Självklart ska inte jag vara sämre än någon annan och bara "hang in there"
Som tur är finns det de som man kan ringa som bara säger det man behöver höra just då.
De som förstår vilken skit man egentligen har hamnat i.
Men det har vi alla. Som jag och Tove sa idag. Det är synd om oss alla. Oavsett tillstånd.
Alltid är det något vi ska grubbla, gråta, eller tänka över.
Det är just då som man ska ha de där vännerna som är just de bästa vännerna.
jag har nog tur iaf

image44

/ Hur kan du göra såhär?
Hur kan komma in i mitt liv igen och bara vända upp och ner på allt?
Hur kan du få mig att släppa allt?
När jag äntligen hade fått ett nytt liv.
Det är då du kommer. Det är då som jag älskar dig som mest., Ingela


Kommentarer
Postat av: Mys-My

Hjärtegull.. Puss och älsk, vet du!

2007-09-04 @ 10:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0