en störning i vardagen

Allvarligt.Nu är jag riktigt trött på att du inte kan ta hand om dig själv. Att du inte kan bry dig om ditt eget värdelösa liv, istället för att HELA TIDEN lägga dig i mitt. Du har ingenting, och det vet alla. Ja, förutom dina allvaliga problem. Det är nästan synd om dig, att du inte förstår ett endaste dugg. Du ska inte komma här efter allt och tro att du och jag har någon slags kompis-relation. Aldrig. Och du ska verkligen inte skriva skit om mina bästa vänner i din blogg. Skriv om mig. Det gör ingenting. För jag hatar dig lika mycket.Inse att det du håller på med är fel.FEL FEL FEL. Jag hoppas att du aldrig mer ser åt mitt håll, eller ens tänker tanken på någon av mina vänner. Du har redan gått över gränsen för länge sen.Så prata inte saker du inte vet något om eller har det minsta med att göra.

Och du, han vill visst ha henne där.

/ Du visste så väl hur det låg till, Ingela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0