coop coop

Har varit en sväng på Coop Forum, såg att de har införskaffat ny frysboxar som spar energi. Mycket bra, ännu en anledning till att handla där. En annan bra anledning är närheten till systemet haha.köpte en flaska med vitt ekologiskt vin. Nästan läskigt hur miljövänlig jag är. Ska snart åka och jobba ett par timmar, sen blir de en sväng förbi släkten som samlas till ära av Evas födelsedag. Grattis. Ja sen hoppas man på de bästa. Och vad det är vet nog bara jag och antagligen några fler =)

PS. Amanda, nu har jag börjat sy på min necessär, den blir drop dead georgeous!

// En bättre framtid för oss alla, Ingela


Kommentarer
Postat av: amanda

väntar med spänning på resultatet ;)

2007-09-21 @ 18:33:39
URL: http://banditqueens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0