jag vill ha efterrätt!

Satt på bibblan igår med Charlotte, nästan 4 timmar. för att bara gå igenom massa (notera massa) instuderingsfrågor!
Sen hade vi ätit upp våra små clementiner och magarna var tomma.
Vi bestämde oss för att ta en trevlig lunch tillsammans.
In på Waynes förr att äta en toast tänkte jag. Charlotte fick beställa först,
Charlotte- " är de okej om jag beställer dagens lunch fast att klockan är två minuter ööver två?"
Hon som jobbade där-"ja det går bra. men köttfärsen och kycklingen är slut"
Jag (tränger mig lte före Charlotte eftersomjag inte ville glömma bort vad jag ebstämt mig för)
- "då vill jag ha en cola och en kycklingtoast!"
Hon som jobbade där "alltså köttfärsen och kyckling är SLUT"
Jag- "jaha alltså jag vet men jag äter ju kyckling men inte kött och då akn jag inte äta toast med slami och sen hör jag lite dåligt och ehhh ehhh ehhh....kom charlotte vi går."
skäms skäm skäms
In på mc donalds och ska äta där istället. men nee de såg så äckligt ut.
ja tvingar med charlotte till KAKA för det var länge sen, men sååå långt bort.
fick vänta en halv timma på våra toast. säkert för vi inte villa ha öcklig senpa på dom. haha.
sen kom Kajsa och Tove..så söta! sen spårade det. jag har varit oscoial hela veckan och bara pluggat. klart det spårar. Sen vidare till sylvia för att möta Amanda och få EFTERRÄTT!!!
Cola och bulle. jag såg ut som en femåring. man måste leva upp till idealet!

Ikväll blir det balsta för hela slanten.
Kommer bli en kanonkväll!

Vi ses!

/ Lets face it, Ingela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0