i was away for a while

Kanske borde jag inte blogga just idag.
men jag måste.
life is a bitch.

satt på akuten hela dagen igår med morfar.
långsamt men man vill ändå vara där.
blir liksom lite tryggare för honom och mormor.

Är stressad idag. har mycket att göra.
är besviken. helt sjukt.
varför finns det en tendens att alla människor jag tycker om ljuger för mig,
det slutar alltid så.

Det är ingen tävling, men jag ska fan vinna det här.
Snälla snälla snälla. Sluta va såhär. Sluta ring 14 gånger mitt i natten.
Sluta låtsas som att du inte bryr dig.

man älskar inte någon på grund av att denne är perfekt
man älskar den på grund av att den inte är det...ELLER HUR?
Men jag vet inte hur långt du ska få gå.
lets see on friday.

image117

/ jag saknar våran sång, Ingela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0