bacause i said so

Kanske är det dags för en uppdatering?
Svar: Ja.

Sen sist har det varit mycket tena pluggande till en tenta som gick bra till slut.
Det har varit opponeringar och redovisningar.
Framför allt har det varit Frekvenskirurgi, Så ska det låta och en sjukt bra kväll med en nästan för bra kompis.
Vad innebär allt detta då?
Ja, i Tisdags utsattes jag för som Amanda så fint beskrev det, BLODBAD!
Hemska tanke men förhoppningen är ju att ja snart ska kunna andas med näsan. JIPPIE!
I Fredags åkte jag och Sara till The Big Cherry för att kolla på inspelningen av Så Ska Det Låta.
Vi fick se min älskade Peter Zettman, Carola (inte lika älskad dock), Andreas Johnsson, Anna Sahlin och Peter musikalartist. Självklart inhandlade jag en hel del julklappar till mina nära och kära.
Igår var en trött dag. Men på kvällen hyrde Elli och Jag film. Because i said so eller som de så dåligt översatt den till svenska tre döttrar och en mamma! Vi myste i soffan hela kvällen och en bra bit på natten. Pratade om allt mellan himmel och jord. Det var härligt. Men vi har det alltid bra tillsammans. Ett säkert kort liksom.

Plus att jag och sara var med i Idol i fredags också, vilka stjärnor vi är nu!

image120


Imorgon börjar jag på två nya kurser. Hit Me!

/ Its in your eyes, Ingela

Kommentarer
Postat av: Johanna

Coolt att vara med på inspelningen av Så ska det låta!
=D

2007-10-29 @ 07:36:26
URL: http://imica.blogg.se
Postat av: tove

halloyou!
nu är jag home igen! slår en pling imorrn :)
måste bara påpeka att jag gillar hela bowlingkonceptet! ;)

2007-11-01 @ 23:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0