aint no sunshine

nee inte mycket till solsken denna dag.
Satt på högskolebibblan idag och skulle vara duktig. gick väl sådär..
johanna kom och vi pratade bort en timma sen blev det väl inte överdrivet mycket gjort. haha.

Har klippt mig idag också!
I AM BEAUTIFUL

Var hos Oscar igår också och när ja gick från bilen till honom fick jag sällskap av olika personligheter om amn säger så. Oscar kom ner och mötte mig och fällde sedan skattandes en ganska härlig kommentar,
"En halt, en pundare och en ingela!"
(okej,det var kul när man var där)

Är själv hemma nu, ingen som vill göra mig sällskap.
Eller snarare har tid med en som mig som inte har nått liv(?)

Längtar redan efter helgen!!!!

image114

/ jag tappade dig på vägen, Ingela


Kommentarer
Postat av: amanda

varmt å mysigt vare allt!

2007-10-02 @ 16:36:57
URL: http://banditqueens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0