det måste stanna hos oss

Sitter här med mina Stenmarck skivor och är lycklig.
Har inte mycket att dela med mig av. Det händer inte allt för mycket när man går hemma.
Men det är skönt, krasligt men skönt.
Laddar inför våren och mitt förhoppningsvis vinnande koncept.
Borde nog tänka på julen först, men den kommer som den kommer.
Det löser sig alltid.
På tal om det är jag dåligt sugen på att hälsa på en gammal vän,
Timbuktu. Lokomotivet, december.
vi får se. om jag får sällskap. då kommer jag vara där.
Ska snart skriva om några miljökvalitetsmål till mitt (och marias, charlottes ochdaniles också då förstås) projekt.
Är nästan klar men bara nästan.
Idag vill jag också fixa mera julkort =)
Göra örhängen, jag är äckligt innovativ!
Baka bröd! Blev så inspirerad av Ann- Marie igår så ja måste också!
Åka till mormor, gjorde inte det igår, så ja känner mig lite smått elak, men å andra sidan visste de inte om min plan.  De man inte vet lider man inte av.
image29

/ Kan vi inte stanna här ett tag, Ingela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0