slynor ;)

ja vad ska man säga om dem, det finns i alla fall alldeles för mång av dem i det här landet!
neeej jag är inte negativ, jag säger bara sanningen.
Det finns vissa slynor som bara vill förstöra för andra, dvs insnöade egoister.
Sen finns det slynor som inte vet att man kan vara ågot annat än en slyna
sen finns det snälla slynor, och det är dem jag gillar bäst haha..

Idag tyckte jag att Mats var en slyna, kanske blev han ledsen. Han vet nog inte vilken kategori han  tillhör haha!
Men som Karros kompis sa, "Killar kan inte vara slynor, de kan bara vara gentlemän"

Nu tycker ni att jag är lite knäpp,
men det kan ni fetglömma att jag är haha!
Bara lite smågalen =)

/ din spegelbild i fönsterglas
beundrar varje steg du tar , Ingela

Kommentarer
Postat av: Slyn-My

Haha... Ja du är iallafall min slyna, en god sådan!! Älskar dig!

2007-05-04 @ 08:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0