let me down

Besviken, ja det är jag. Det är vi alla ibland men just nu känns det extra jobbigt.

and i no longer fear pain

Ännu en gång kommer jag dit när jag bara vill ge upp, precis som alla andra.
men jag gör det inte, jag ger aldrig upp.

This is not a small cut that scabs, and dries, and flakes, and heals.

Och alla dessa lögner, kan de aldrig sluta.
Ja, jag kan ta sanningen även om den många gånger är jobbigare att smälta.
Men jag tar inte att man driver med mig. Nej.

Don´t take this to hard
i am just a fake

Men det värsta av allt,
när jag såg mig om fanns du inte där.

Det var så länge sen jag förlorade hoppet om att kunna lita på varandra.

Och jag hatar mig själv för det här.
det är jag som får ta de tyngsta tankarna, ingen annan.
men vi ses, de gör vi alltid.

All that I ever was
Is here in your perfect eyes

// i will stay awake just to watch you sleep, Ingela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0