it's raining more then ever

And it kills him inside..


japp om jag bra kunde försöka lite mer.
om jag bara var lite mer.
ser jag ens glad ut?
frågar du hur jag mår?
nee du kollar läget, precis som jag.
men ja orkar inte längre.
snart ska jag sova mig igenom sommaren.
ja ska fylla år.
de som kommer är mina vänner, de andra kan dra.
de vill jag aldrig mer se.
bara så ni vet--hårda bud i mellerud. De e så de ä i GävlÄ haha!
eller så va de värre i gällivare men ja vet inte...
men jag är stark. det finns inget jag inte klarar.
Alla dessa 89:or till på köpet!
________________________________________________________
i dina ögon är ja ingenting,
precis lika mycket som du är i mina.
jag förstår inte VAD det är alla tycker är
så bra med dig.varför är du allt jag inte är?
och ja hatar dig.
jag har aldrig sett dig vara snäll.
jag har aldrig sett dig skratta ett skratt utan hånfullhet.
du gör mig ledsen. men de vet du inte.
du tror jag är som dig, en riktigt slyna.
Det är en skillnaden mellan oss, ingen hårfin lite gräns inte.
Nej.
Jag ÄR ingela.
Du VILL vara ingela.
Jag är artig- du är en slyna.
Jag är kär-du är en slampa
jag är på riktig -du är sååå fejkad
Jag är fullkomligt bra medan du är KATASTROF!


Bara en liten parantes..
______________________________________________________________

David- utan dig vore jag inte mycket till spillra.
Du ringer när man minst anar det, dvs när som helst utom kl 02.20 sent en lördagkväll..(ungefär som andra karlar brukar göra)

/ you look at me like you did when you were mine..Oh you were mine!...Ingela

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är så de ä i gäävläää!

2007-05-31 @ 16:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0