i let my hair down


i let my hair down and i´ll dance until i loose my mind.

idag är jag helt tom. har ingenting att säga.
vet inte vad som är vad längre.
ja brukar inte känna såhär.
är det känslan av att ge upp?
för ja orkar inte försöka längre.
jag har gjort allt.
utan respons.
och det gör ont. skitont.

och jag som trodde att det var en bra dag idag.
jag trodde jag skulle vara tokglad.
men det liksom försvann med en gång.
förlåt förlåt förlåt.

/ but it's not easy to reflect in the eyes of your own, Ingela

Kommentarer
Postat av: Maria

hallå där! jovisst har jag en blogg, vem har inte de?
har haft koll på din blogg nu ett tag ;). håller koll på dig vettu!

2007-05-25 @ 00:14:24
URL: http://mariiiiiaa.blogg.se
Postat av: My

Det blir bättre, det måste bli bättre!
Jag älskar dig..

2007-05-25 @ 08:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0