Hallstahammar

Ja mina vänner, det är precis där ni kommer att finna mig den närmsta veckan.
Kan inte påstå att det ska bli kul såhär innan men oftast brukar det mesta lösa sig.
Tyckte mest det var en hemskt dålig vecka att ha fältkurs på. =(

Vad kan man säga om helgen, inte så mycket men samtidigt jättemycket.
Men ni får inte veta allt minsann. Lite ska jag behålla för mig själv.
Lite som jag kan ta fram när jag behöver det.

______________________________________________________________________

"Får jag hålla din hand?
får jag kalla dig vän?
får jag komma ibland,
till din blomstrande äng
där ett frö av förlåtelse gror?"
________________________________________________________________________

Tänker även passa på att uppmärksamma Thomas Järvheden med fejkade fejs:

"Ni får mig i fällan om ni inte har fejkade fejs
oavsett place
Det kan va söder, bara ögonen glöder
Passar lika väl Kungshamnensport eller västerförort

Tjejer kan vara för mycket
ni vet förorts hardcore
och tokförlängt hår

feminstludna lår och batik"

ett litet ihopplock av en tokhärlig låt!
__________________________________________________________________________´

För att ännu en gång påminna er om att jag inte kommer vara allt för aktiv här den närmsta
veckan komemr jag vara på Skantzö Camping i en lite stuga med Ellen, Sigrid och Karolina.
Om ni vill är ni välkommna att hälsa på :P

Annars så ses vi på fredag och då jäklar!

/ jag mediterar i skogen, Ingela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0