fire in my eyes

kiss every man while you still can, LIKE A LADY!

"Seven days a week, every minute of the day.
I've been thinking about you and what you've been up to.
Seven days a week, every minute of the day.
Girl you're living in danger you're sleeping with strangers
."

Jag ska sluta vara snäll, jag ska sluta tro att det går att lite på människor som man tror sig veta var man har.
Jag ska sluta med att hela tiden vara den som förstår och tycker synd om varenda en. Jag ska sluta tro att det finns ngåonting bra med det som händer. Jag ska sluta tro att allt ordnar sig till slut och inse att man faktiskt måste få bli ledsen, ibland, men inte hela tiden. Jag vill fortfarande vara den som förstår hur det känns, den som du kan luta dig mot, den som inte alls ser allt det mörka. Fortfarande vara den som gör sitt bästa för att alla andra ska må bra och vara den som gör dig glad. Jag vill vara den som gör dig glad, den som du visar upp för dina vänner och säger att " det här är hon", den som du kan lite på, den som du anförtror dig åt och den som du värnar om.
Men vi får se, man får hela tiden vänta och se vad som blir av allting...

Och ändå kan jag inte säga förlåt.
för jag vet inte för vad...min ärlighet?
__________________________________________________________________________________________
Härliga låttitlar enligt Sanna and me:
jag älskar dig ditt helvete
snoriga sture
här i min skrivmaskin
spring inte så fort pappa
how do you feel mjälk today?
du har pinochet i garberoben
järnvägsövergång
ta på dig den röda jumpern baby
ingen bh under blusen kom och lek me mig
vill du vara mitt sexualobjekt ikväll?
Ensam i den stora bussen
likbil
bredaschlade tanter
ingela
sången om annabell och gummimadrassen
gun åhrén
din dansanta tunga
ja e inte dö än, de bara luktar så

image26 Sanna och jag är inte lite oseriösa i en bil



/ ain´t life a motherfucker, Ingela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0