Fältkursen!

Ja tycker att det behövs en lite sammanfattning av vår fältkurs i Hallstahammar.
Det har varit en fin vecka med:
Mycket vegetariskt mat
Basket
Blåmärken
Intervjuer
Sol
Fotboll
Grillning
Handledare :P
Regn
Hagel
Promenader
Gudomliga frukostar
Inget smink
Vin
Disk
Skratt
Flummighet
Sms
Sång
Te
Småpengar
Inget McDonalds
Mysiga täcken
Kokta ägg
Nycklar
Musik
"jag vill ha kött"
Hårband
Synsk Syniskt Syntetisk
Efterfest
Blodigt allvar
Mjukisbyxor
Godis
Stugor
Grillade bananer med choklad
Överraskningar
Mamma Ingela
Pappa Karro
Blickar
Uppfostran

Ja det var en hel del saker som hände under vår campingvecka =)
Vi har haft roligt, men ibland har jag också längtat hem, och då ordentligt.
Jag kommer att sakna KG- gänget, vi har ju nått som inga andra har,
men det ska också bli skönt att se något annat.
Jag lär ju fortsätta hänga med de som verkligen tycker om mig <3

image23 Svettiga efter en vinnande basketmatch

image24 "Grillad" banan med choklad!

image25 Frukost med Sigrid!

Detta var endast ett smkprov av alla fina kort jag tagit!
Det kommer säkert mer en annan dag =)

/ idag är en bra dag, Ingela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0