Blame

Som vanligt när jag känner mig sådär ensam så
finner jag värme bland musiken. Tänk att den alltid
säger precis vad man behöver höra :P hihi!

"How do you live so happily while I am sad and broken down?"

Jag vill cokså ha en sån där
ITS NOT OVER, NOT OVER, NOT OVER YEAH!
t-shirt från H&M men ja såg jätterolig ut i den..kanske för att det
bara fanns i två storlekar förstora men men..

Som min vän Karolina Ekberg en gång sjöng;
"how could you blame me
when i only did cry "
En fin låt som heter Blame. Hon kan hon.

Vill bara påminna om en ganska rolig fredagkväll
med en fin vimmelbild. Och NEJ jag tittar inte på My´s bröst.
Pappa jag My Eje (pappas jobbarkompis)

image38

/ How can you go to sleep after all my tears, Ingela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0