beauty

Ibland kan verkligen drömmar och planer gå lite för långt och man inser att det kanske inte alltid är så rimligt med just allt det där som man så gärna skulle vilja, för det verkar så bra, roligt, underbart...vad vet jag?
Om nu inte jag blir Moneypenny: human geographer (observera att jag ska gå runt i små fina pennkjolar, höga stilettklackar, och små dyrbara blusar..det man inte ser...) åt min James Bond, som fick lov att bli 007- agent istället för att bli polis, på grund av att drömmen egentligen handlade om att få ha licence to kill. Om nu inte My blir den personliga bartenderna i underkläder av spets..om det nu mot förmodan INTE blir så ja då kanske jag fortsätter som kultugeograf åt någon annan häftig agent eller så öppnar jag och My den där skönhetssalongen vi har haft i tanken. Vore så mysigt, det skulle spelas härlig musik hela dagarna, dofta gott men absolut inte för mycket lavendel, det skulle finnas massageoljor att drunkna i (om man så vill) och allt skulle vara av högsta klass!
Fint ska fint ha!

/ i am an asphaltflower breaking free, Ingela


Kommentarer
Postat av: Myyyy

Meh, Ingela.. Jag vill ju vara hon me spetts ju.. Och servera goda drinkar till kära vänner! Varför blir det aldrig som man vill? Jag älskar dig vettu! Puss

2007-05-15 @ 09:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0