Take the night

Måste bara dela med mig av en helt otrolig kväll!

Måste ta allt från början skulle jag tro, så det började med att jag åkte iväg till Markus vän Fredrik även kallad P, vilket är helt ologiskt hahah!Han hade iaf den finaste lägenheten istan, så jag bestämde att dit kunde jag flytta, vilket inte lät helt omöjligt =)

Ja där hängde jag och ungefär tio grabbs, fick bra med uppmärksamhet där kan jag lova. Kände mig NÖJD. Ner till stan med en privattaxi, där jag hade en märklig diskussion med Micke om *piiiiiiip* det kan helt enklet inte nämnas pffentligt det finns en stor risk att några skulle ta illa upp haha. Inte så stor risk att dessa läser min blogg men det är dumt att ta risker.

Väl nere på stan skulle vi in på Harrys, visste redan innan att jag aldrig skulle komma in så jag blev lite negativ, men ack så fel jag hade. Lilla jag gömde mig bakom stora Elias och sen var jag inne. Var lättare för mig än för många andra den kvällen, gick till och med förbi kassan. Det var nog mest en miss av mig men ångrar det självklart inte!

Efter att vi alla hade samlats igen träffade jag Ann- Marie som jag visste skulle hänga där i krokarna. TREVLIGT. Nu tog kvällen riktigt fart alla hade vi blivit bjudna på både det ena och det andra, jag, Markus, Elias, Anne, Jennie (och resten av Harrys) begav oss mot dansgolvet. Känner mig mycket stolt över min prestation att ha fått upp Anne på scenen för ett tag  =) Kvällen fortsatte bland goda vänner, mycket folk, svett och framför allt ett extremt partyhumör!

Kvällen började lida mot sitt slut, och jag var gladare än någonsin.

Efter att ha segat hemma hos Anne idag vet jag att jag ska låta min nya partpolare vila upp sig några veckor innan det blir nya bravader att ha ont i huvudet för!

Eb rolig fråga dök iaf upp under kvällen: Anne och jag påstod under kvällen att vi var jämngamla, men frågan var om hon såg ut att vara 20 eller jag såg ut att vara 33 =)

Ta hand om er mina vänner, lev livet, det finns massor att hämta!


btw, Idag fick jag se att  Ellen har lärt sig "lampa", underbart!


     

Kärlek till er som förgyller mina dagar
Call me when your sober, Ingela

Kommentarer
Postat av: Sabine

Hej!

Vilken helkväll det blev. Roligt att ni hade kul.
Tänk bara på att alla kan se det du skriver.

Kram Mamma

2007-03-19 @ 09:12:09
Postat av: Eva-Lisa, Vilgot och Melker

Hej! Det låter som en riktig kalaskväll. Tur att du är ute och tar hand om A-M när hon slår klackarna i taket = ) Roligt att du har en blogg! Kram från Sala!

2007-03-21 @ 15:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0