McDreamy

Vem kan inte älska Dr. Shepard?

Jag blir så varm innuti av allas vårat älskade Greys. Samtidigt som jag går runt och är lite små lycklig åt deras skull, går jag och undrar när min McDreamy ska erkänna sin kärlek till mig?Hrm, borde vara dags snart enligt mig!

Igår insåg jag en sak, jag kommer aldrig mer att lämna ut mig till en person som jag har gjort, vilken nedrans tabbe! Jag borde ha sett ytligheten för länge sen. Visst anade jag den ett tag men tyckte tydligen att jag skulle ge den en chans. Jag ska sluta vara så snäll tror jag!

Efter en diskussion insåg jag iaf att det skulle vara jag som blir vinnaren i längden, det är inte jag som är så desperat att få människor att må dåligt. Det är inte jag som lever på att se andra ledsna. Det är framför allt inte jag som är glad på andra människors beskostnad.

Men en sak är säker, var aldrig säker på vart du har mig efter det här..jag kan lura bakom vilket hörn som helst hah!

Idag kommer vara en bra dag, det bara vet jag.
Ska ju träffa mina små älsklingar och då kan man sväva på moln länge efter, det garanterar jag.


Waifs and strays, Ingela

Kommentarer
Postat av: Sara

Vadå, du ska väl inte träffa mig idag..jag är väl din älskling =)höhö. Puss

2007-03-15 @ 11:15:46
URL: http://sata.blogg.se
Postat av: ida v

eller hur! mcdreamy here i come :) haha

2007-03-15 @ 22:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0