Man behöver ju inte överdriva

Eller hur My, visst behöver man inte överdirva att våren är här,hur skönt det än kan kännas med de första riktigt varma dagarna. Men jag menar, när jag tycker det börjar bli vår tar jag på mig ett par solglasögon, byter ut vantarna mot ett par som inte är dubbelstickade, slutar använda underställ varja dag och sådanna saker. Sedan finns det ju de människor som älskar att överdriva, men skyll inte på mig när ni ligger sjuka nästa vecka moahaha! Framför allt är dessa Stockholmare extremt duktiga på att överidrva, med ALLT! Det går runt i shorts och t- shirt, 10-par solglasögon, inga strumpor i sina små tygskor och sen trippar de gärna fram :P Lägg av!

Insåg just allt detta på tåget hit, var bara tvnungen att spotta ut det på er mina vänner som jag förmodar fortfarande går i minst två tjocktröjor och täckjacka fortfarande =) Vi gillar ju egentligen bara att dra på lyckan lite till, iaf tills våren är här för att stanna. Det var ju faktiskt frost ute i morse!

trying to recall, Ingela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0