Glad Glad Glad!

Hur kan man annars känna en dag som idag, man vaknar av att solen skiner in och det ser lite småkyligt ut ute men så vet man att man inte måste gå upp riktigt, riktigt än. Ska ha på mig min nya gula kofta och spria lite påsk-känsla som så många uttrycker min kofta som. Kan inte säga annat än att det där med färger, det är ju min grej!

Ska strax ta cykeln till tåget, ska nog till och med ha solgrasögon idag!
Sen blir det ett låååångt seminarium om geografiska informations system som konstigt nog intresserar mig på något kontigt vis. Annars har jag inte mycket för tekniska saker, de fungerar ju aldrig!

Igår var en skön dag, pluggade alldeles lagom mycket men borde väl förmodligen ha pluggat mer, men så är det alltid. Vi kan alltid göra mer, tror vi i alla fall. Mamma och jag cyklade till mormor och morfar och det kändes som vår. Ni vet när det till och med luktar vår. Sweet!

Mormor fick för sig att jag skulle lära mig göra frivolitet (?!?) och nu är jag igång!lovar att lägga upp en bild på mitt första verk, när det är färdigt. Alltså jag ska visa er INNAN jag ger bort det! HAHA! Vet ju vad jag kommer syssla med på tåget framöver!

Har också hunnit med att träffa alla små grannarna i helgen, William kom över i lördags och tog ett parti yatzy med min pappa sjuklingen :P Julia och Ellen träffade jag igår när vi kom och våldgästade som vanligt i Gula Huset. Julia hade spelat handboll hela lördagen och vann alla matcher och gjorde mål, Grattis! Det går framåt, minns när hon var tre år och vi bollade inne i hennes lilla tygtält på tomten. Ellen bubblade på som vanligt och visade att nu var klappa händerna minsann inga problem! Hon fyllde 9 månader igår också, tiden går med andra ord mycket fort.

Ska slänga ihop min saker nu och cykla iväg!
Njut av att leva just nu, det gör vi för sällan!

 Jag, Morfar och Syster

                                                                  
 Sanna och Elli


Tusen år och tusen mil, Vi sitter i samma bil, Om det här är vad du vill, kan jag åka tusen till, Ingela

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar dig min bastis!

2007-03-26 @ 15:36:21
Postat av: Kajsa

Renate var riktigt stolt idag och berättade om din nya talang... väntar med spännning på att se resultatet! kram

2007-03-27 @ 20:31:12
Postat av: Ingela

haha jag men efter att du hade avrit där igår var jag också förbi en sväng, då sa hon att hon inte ville lära mig nått mer, skulle ju bli för tuff konkurrens haha!

2007-03-28 @ 09:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0