En låååång dag

Ja, helt sant i dag kommer att bli en mycket lång dag. Jag och Maria ska skriva våran flygbildsanalys. Kartorna är visserligen färdiga men jag tycker det här var svårt. Det är hela tiden så att det skulle kunna vara såhär, eller såhär vilket kanske skullee kunan bero på något av de här fem alternativen haha! Helt enkelt är jag inte direkt insatt i Tanzania.

Vill passa på att gratulera SARA till det nya jobbet! H&M, Here you come!

Idag ska jag göra allt för att få tiden att räcka till, måste nämligen träffa min lilla Islands Hilda. Nu när hon äntligen är hemma( för gott får vi hoppas) måste vi börja ta igen all förlorad tid. Ett besök blir det, även om det kanske blir kort.

Igår sökt jag ett jobb som karttekniker på Eskilstuna Energi och Miljö, förmodligen är jag för ung och har för lite erfarenhet, som vanluigt med andra ord. Det är dock alltid värt ett försök!

Träffade Julia, William och Ellen igår också, wunderbar! Ellen satt och tryckte i sig en banan medan jag fick leka titt-ut! Mycket uppskattat, som jag brukar säga, små barn roar sig lätt. Julia och William såg jag dock inte mycket av de var ute och lekte i lekstugan och gjorde kakor av sand. Känner igen den leken, blir nästan lite nostalgisk när de försöker trycka i en sand och betala med små löv. Vad kan man säga mer än äkta kärlek.

Idag bestämde jag att våren är här för att stanna även om det ska bli kallare men de e bara att se åt andra hållet :P Använde min nyinköpte trench coat idag och tyckte att jag såg riktigt snoffsig ut. Ingen avna direkt haha, för det mesta är min hobby att gå i mysbyxor och tjocktröja. Jag ahr till och emd klänning på mig fredagen till ära!

Nu är det dock dags att jag sätter igång med vår flygbildsanalys så jag kommer hem nån gång haha!

In love and lonely, Ingela

Kommentarer
Postat av: Sara

Taackar =D på söndag börjas det!

2007-03-16 @ 12:57:44
URL: http://sata.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0