jobba.ledig.jobba.ledig...

usch och fy så det är ena stunden är man galet upptagen med att gulla med gamlingar och andra sekunden
sitter man hemma och har lite småångest eftersom man hellre är utomhus och leker än pluggar på den där hemska tentan ja har i augusti. man får prioritera. mitt stora feta problem är bara att jag prioriterar fel. sen kommer jag på två dagar innan tentan vilken idiot jag varit som hellre hållt på med annat viktigt än min enormt framgångsrika karriär. im a bitch.
image81  Det är nästan synd att ni inte ser hur fet den här boken verkligen är...
/ I need a visit to Vienna, Ingela

Kommentarer
Postat av: Sara

jag tror jag sett den IRL. stämmer det?

2007-07-03 @ 16:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0