Flytthjälp och grillning

Igår hjälpte jag (och många andra) min syster att flytta till sin nya lägenhet som jag by the way har har hjälpt att renovera =) Det kommer bli finfint när det är klart!
Jag bar några väl valda stolar och lite annat smått och gott medan de med en aning större muskler än mig fick bära alla tunga skåp och garderober!
Efter många trappor utan hiss var de flesta väl förtjänta av en öl eller två och det var så det fick bli.
Jag drog med mig the one and only Elli och åkte till Joel för grillning. Dock blev våran kyckling aldrig klar så vi åt av de andra..det är väl kärlek det!
Tiden gick fortare än den borde och Elli och jag skulle minsann jobba idag. Så efter lite inomhus mys framför brasan och lite tre-i-rad så åkte vi hem medan de andra våldgästade bastun!
I slutet är det väl ändå kvällar som dessa man kommer minnas och tänka att "those were the days" <3

                                   image90
                                                                   Syster och hennes Fredrik

/ But i still think it it´s better if you take your time coming over here, Ingela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0