en jäkla massa härj!

Ja något annat vore mesigt att påstå om gårdagen!!
Jag och Fia flummade runt lite i Nyfors för att sedan äta pizza med min syster <3
På pizzerian träffade vi en person utan det minsta till liv..blev nästan deprimerad av
att se killen hahah!
Upp till Micke där "the people" var =)
Fred, Freds kompis vid namn ingen aning, Micke (självklart eftersom han verkade bo där ;)), Oscar,
Jeppe + Flickvän, Leffe, Mart, Roxy, Thomas, Joel, Jag Fia och Syster också förstås! Sen kom My och Ida för att vara med i leken. Vi hade även en hedersgäst, nämligen VOLF!
Det var galet vad jag och FIa röjde i köket, "OBS! glöm inte slamtömningen i Ärla denna vecka!!"
I köket lärde vi även känna Volf, Mickes nya husdjur som han själv inte tycktes minnas..hrm..
Vi hade otroligt roligt med mickes spagettislev =) Vi tog oss också chansen att utforska lägenheten (utan tillåtelse)..fanns inte så mycket spännande som vi inte redan visst om ahha...men om ni undrar finns det pizza i nedersta lådan i frysen HAHA!

Volf is Wild!

Sedan körde vi sugleken hela gänget och vi var fan bra!!!!
Vi använde plastpåsar, tändare, ölburkar, underlägg med mera..bara fantasin sätter stopp!!

Jag och Fia körde ett fint solo till--"do you feel-like i feel-nathalie?!"
Vi hade även span på killen utan vänner som hade köpt blommor och grejer men fick tusan aldrig komma in!!!!

Som ni förstår togs det även en hel del kort under denna underbar kväll!
Dessa kommer senare när alla kameror har hittat hem till sitt =)

/ If anyone ever matters its you, ingela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0