DNA-material

Efter jobbet igår åkte jag till Lollo för att ge henne en lite present för att hon hade
sin födelsedagsfest då. Sliten som vanligt efter jobbet pallrade jag mig dit,
totalt osminkad, nytvättat hår (jag hatar mitt hår när det är nytvättat, står åt alla möjliga håll
på något väldigt ogillade vis) och kännde mig allmänt trött, seg, och jäkligt ofin haha!
Stannade lite längre än planerat då jag lyckades skaffa mig lite vänner i köket. Jag låtsades
vara allt jag är inte är..typ kakelsättare ha!!
Grabbsen i köket tyckte iaf att jag var en bra kvinna, till och med DNA-material. Med andra ord 
mig ska man skaffa barn med. Jag tackade nej lite försiktigt och sa att vi kunde ju höras av om sisådär
6-7 år kanske hah!
Jag hängde med ner till krogen och smög mig in på Nybron. Traffade Kajsa och Kalle, Jocke, Emelie,
och Robert som sa att "ingela, du kommer alltid att vara min lilla kramtjej" så lyfte han upp mig och kramade om
mig :D Tack och puss till dig robert =)
image82 Jag och Lollo
// Lollo and the Torandts, Ingela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0