Arvikafestivalen 2007

En helt sjukt rolig upplevelse!
Tove och jag såg massor av bra band och träffade galet många galna människor!
Trodde jag skulle missa ganska många av de banden jag ville se men icke, jag var
mycket flitig!!!
The Ark
Block Party
Vapnet
Within Temptation
69 eyes
Mando Diao
Melody Club
Marit Bergman
In Flames
Strip Music
Detektivbyrån
Slagsmålsklubben
Hoffmaestro
Infected Mushroom
Scissor sisters
Svenska Akademin
Shout out louds
Timbuktu
Tingsek
Weeping Willows
Kanske har jag glömt någon oerhört viktigt men så får det då lov att vara :P

Kanske skulle ja dra hela historien om vaje klockslag och vem som sa vad just då,
men det gör jag inte. Alla ska inte höra allt. Vissa saker är bara till för våra egna öron.
Ni som vill veta får fråga. Ni som känner mig kommer tvingas att lyssna (och hur kul är det att ebrätta om ni redan har läst allt på min blogg??) .

/ Du, Jag och In Flames, Arvikafestivalen 2007 Kärlek till Skogen, Ingela


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill veta allt!

2007-07-21 @ 12:30:11
Postat av: Han i vagnen bredvid ;)

Morsning! Visst.. det va lite tjurit i vagnen.. kul träffa dej ändå :) puss

2007-07-22 @ 10:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0