20 års fest!

Ja då var det gjort, var pirrig en hel vecka innan hahah!
Men det gick bra, inte många saker som gick sönder..men några saker försvann helt??
jaja inget av värde iaf..har däemot stora problem med att på golven att sluta klibba fast
i strumpan när man går.HAAH!!

Tack till er som var med och gjorde min födelsedagsfest till ett galet minne!

Här kommer massor av härliga bider som ni kan få smakprova på!
            

         

           

           

Ni är underbara!!!

Sen var jag på Make Up Store och sminkade mig på dagen, titta så fin jag blev!!!!!
  // Var glad och stark, Ingela

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för i fredags! synd bara att jag inte va så på G, men det får vi ta igen en annan dag..kanske en lördag :)
Var glad och stark!
Puss Sara

2007-07-01 @ 17:13:11
Postat av: johanna

ingela, heting där! fin du blev, och vilket partaj det ser ut å vara, jag vill också partaja med dig! när jag kommer hem, så lätt! rokk! PUSS

2007-07-01 @ 17:26:15
Postat av: Mia - en förvirrad kulturgeograf nära dig

Oooopps har jag missat att gratulera, då gör jag det nu istället...sisådär en vecka försent, men bättre sent än aldrig vännen!
STOR KRAM i efterskott och GRATTIS!!!
p.s hoppas du läser kommentarer ;) annars kommer du aldrig få veta detta...hmm d.s

2007-07-06 @ 01:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0