i hope there is someone..

.. who will take care of me when im dead..

Har just gjort en pepparkakehus. Hade köpt en färdigt som man bara kunde klistra ihop. Jag vet. jag har sjunkit lågt. men efter omständigtheterna tänkte jag att jag får. det hade aldrig blivit något hus annars. vet inte ens om det blir några pepparkakor. det beror på om du gör mig glad.

Idag har varit en tung dag, inte för att den gått så långt men tankarna trycker ner mig. jag lyssnar på glad musik men det slutar i kaos. "vi hörs imorn". mitt huvud vill inte tänka samma tankar som jag förösker tänka. så istället försöker jag fokusera på något annat. hemtentan kan dra åt fanders, som om det går att tänka på sånt just nu. Fuck it. har börjat rensa mitt rum. oj vad man hittar grjejer. roligt och tragiskt. hittade mina gamla sms böcker. Slutade skriva i dem för lite mer än ett år sedan. när jag och david var ihop. david. jag har skickat dig ett julkort Som jag gjort själv. jag hade glömt hur underbar du var. jag hade glömt hur fantastiskt glad du gjorde mig. vill ringa dig nu och berätta att du är en av de bästa pojkvänner jag haft. du såg mig. sen att vi slutade som bästa vänner har inget med saken att göra. jag slösade inte bort mitt liv med dig som det känns som att jag har gjort nu.

6 månader.
kalla mig blåst, det gör inget för det är precis så jag känner mig.
blåst på livet och dess värdelösa innehåll.

/om det här ett liv med nån mening i, Ingela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0