du har adidas och jag har nike...

"i wish my lawn was EMO, so it would cut itself"
kan inte riktigt släppa den meningen. även om den känns lite grov? bitter? slät? så tycker jag den har charm.

Efter en vecka av julandes med alla mina kära så är det snart dags att ta tag i nyåret.
Det blir imorn. jag gör som ni.

veckan förövrigt har varit händelserik.
ingen har berört mig som du gjorde
Det har varit festande hit och festande dit, vilket innefattar många skratt och stunder med de jag tycker om.
Mamma och Fredd har fyllt år och det var mycket folk =)

   

   


/ Snart ska vi titta på kvarteret skatan, Ingela

Kommentarer
Postat av: tove

hahaha, meningen var faktist riktigt kul!

2007-12-31 @ 00:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0