alles gut

Wohoo!
Det finns platser kvar i stockholm till våren, ska jag lägga ut sjukt mycket pengar för att få pilla lite på folk då och då? JA! Jag vill, jag vill!!! förmodlgen kommer jag göra det också...

Vill köpa en ny kamera, ska nog göra det också =)
(bara så ni vet haha)

Hade en hemsk dröm inatt, jag drömde om er.
Usch, vaknade sprang till datorn och facebook för att kolla att det inte var sant.
Så klart det inte var!

Hoppas att det blir bowling med familjerna snart, Lukas var ju på i helgen iaf.
Mammorna får bestämma nått!

/ du är som en iskall vind, Ingela

Kommentarer
Postat av: amanda

klart som fan du ska lägga ut pengar för att få pilla på folk lite då och då. jag lovar, jag kommer bli stammis!

2007-12-04 @ 14:45:40
URL: http://banditqueens.blogg.se
Postat av: ida

vadå pilla på folk? vad är det för yrke? :)
kram!

2007-12-05 @ 20:58:43
URL: http://peutetre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0