Tisdag

So, idag är det ännu en tisdag.
En tisdag då jag tror att jag bestämt mig för att fortsätta gå i skolan
och tycka att det är tråkigt att åka tåg. Den här gång ska jag satsa på Västerås
och mitt kära Eskilstuna!
Men det är även en tisdag då Ellen tagit ett steg alldeles ensam.
En tisdag då rastlösheten nästan kväver mig.
En tisdag då ångesten kommer krypandes för jag vill så gärna bara strunta
i allt och åka iväg någostans.
Men jag gör det inte. Nej. Jag gör det inte, och det är nog mest för min egen skull.
På lördag, mitt mål emd hela sommaren.
Förhoppningvis kan jag sluta tänka sen. dår är det över. finally.
jag har väntat. jag ahr nästan väntat alldeles för länge på just den stunden.
kanske måste jag börja vänta en gång til. men de visar sig.
Efter på lördag ska jag börja om igen och se med klarare ögon.

Kanske med glasögon hihi!
mina älskade låtsasglasögon!

image91

 //   jag ville bara va med dig, Ingela

Kommentarer
Postat av: tove

Glasögonen! fan vad snyggga,
btw, när ska vi ses?

2007-08-17 @ 11:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0