Sommarens sista suck

Sommaren sista suck.
Några andra ord kan nog inte beskiva allting bättre.
För det ät verkligen sommrens sista suck nu.
Vi har tagit ut alla våra sista krafter på att göra en sista grej innan
hösten tar vid och vi inte får se solen på 6 månader.
Igår var en trevlig kväll med många artister som gjorde välförtjänta spelningar
som de stolheter från Eskilstuna som de faktiskt är.
Men jag var trött och det var kallt.
Fick lite trevligt besök av syslingar och vänner.
Väl hemma fick jag ett samtal som gjorde att min sömn
blev allt bättre men samtidigt så fruktansvärt förvirrad.
i loved you first
Med makten tar över handen och man bara flyter med kan man behöva någon
som nyper en i armen och gör att man inser att det faktikt är riktiga människor
vi beblandar oss med. det är riktigt hjärtan som ännu en gång gråter.
Men en dag, den behöver inte vara särskillt vacker, men en dag kommer även just detta
göras av slentrain och vi vänjer oss. precis som med allt annat.
Kanske är det bara du du du som jag behöver som kan göra mig till en del av någon annan.
men jag vet inte om jag vågar. för jag blir skärmd av det mesta. som så många gånger förr.
Jag vet inte om jag kan hantera dig.
/you are my sweetest downfall, Ingela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0