Panik och Mora Träsk

Har haft smått panik den senaste veckan, min dator har pajat. HJÄLP!
Men till min granne Pelle som lyckades fixa tillbaka mitt liv typ, TACK!
Nu kan jag vara lugn igen och det var jag idag när jag, Johanna, Kim, och William
skulle köra en gammal goding och kolla på Mora Träsk i Parken Zoo (OBS! i ösregnet!)
William och jag tog även en sväng i Masken =)
Sen blev vi hämtade för vi vart jätteblöta!

Känns som att det kan behövas en liten uppdatering...
Igår kväll var Johanna back in town <3
Självklart blev det partaj så det räckte och blev över.
Förfest hos My.
Förfest hos Sandra.
Raw- Mange och Movitz spelade


Underbara människor och underbar musik.
Kunde inte sluta dansa!!!

Även i onsdags bleb det en rejäl utgång.
Först var det mys i Rothoffsparken med Elli, Tove, My och Sara.
Sen förfest hos My då även min syster var villig att delta =)
Vi svettades järnet hemma hos My,men då vet man att man iaf har roligt!!!

Annars har jag inte gjort så mycket...ni vet SEMESTER!
jag älskar det!
Man träffar bara massa bra människor som man tycker om och har sovmorgon varje dag,
även om mina max sträcker sig till typ 9.30 men iaf!

Ta hand om er,
och My ha en skön semester i Tunisien =)

// Det känns som att du hade din chans, och det var alldeles för länge sen, Ingela

Kommentarer
Postat av: Ida/Petson

håller med! efter det döda när vi kom blev det sen riktigt riktigt roligt i lördags! bra musik var det också! :) ha det fint! kram kram!

2007-08-13 @ 23:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0