microvågor och elektroder

idag var jag på besök hos läkaren och jag fick självklart träffa den mest bittrs läkaren i landet.
har ju jobbat där så jag vet hur otrevlig en del kan vara.
kom iaf fram till att det ska sättas in elektroder på näsmusslan och sedan ska det skickas mcrovågor
som ska göra att musslorna blir mindre och sen ska jag kunna andas igen.....kanske.
missade tåget till skolan typiskt.
men träffade på min Evelina så då fick jag något mysigt att göra.
vi mättade våra magar och handlade billiga smycken. Fint.
Nästa gång vi ses har du en liten bebis vid din sida <3
SNUTTIGT!!!

image101

Bella och Evelina. Jag saknar er mina gullisar!!!

/ alldeles för splittrad, Ingela


Kommentarer
Postat av: ERICA

vilken fin bild!

2007-08-27 @ 15:58:22
URL: http://ericatimar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0