Ravioli

"Han är som ravioli, inte så attraktic när man ser honom men så god. En god människa."
Inleder med detta störtsköna citat från en helt underbar bok, Mossvikenfruar.

_________________________________________________________________________________________

jag saknar dig
jag har saknat dig sen den första gången jag lämnade dig
vad är det som gör dig till den som aldrig lämnar mina tankar
ibland önskar jag att jag kunde vända och se åt ett annat håll
jag önskar jag kunde hata dig
jag önskar att allt jag ville var att slå dig, då skulle allt vara bra nu
du skulle inte vara rädd för mig längre
rädd för mina ord
ett slag skulle du ta, enkelt
men det är ord
mina ord som du är rädd för
om det bara var ett slag
men jag skulle aldrig kunna göra dig illa
inte ens rispa lite på ytan
__________________________________________________________________________________________

"I've still got sand in my shoes
And I can't shake the thought of you
I should get on, forget you
But why would I want to"
/Dido
__________________________________________________________________________________________

Elli, var hemma hos dig. Pratade med dina föräldrar och tittade lite på din syster för att få en skymt av dig.
Dina föräldrar ska komma hit nån dag och fika och prata. Jag önskar jag kunde komma över till dig och fika och prata. Du är den som känner mig alldra bäst, och det är synd att du är så långt borta. Men jag är glad för din skull, men mest är jag avundsjuk på Brett som får umgås med dig på ett sätt bara du kan umgås på. Ta vara på tiden, för den går alldes för fort när man inte vill att den ska det. Jag väntar här på dig.

/ My life is for rent, Ingela
__________________________________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sotnos, jag saknar dig massor! Och jag ar din van for alltid

2007-04-24 @ 19:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0