Julia

Idag är det Julias födelsedag och hon blir nio år och värsta stora tjejen!
Tusen pussar och Kramar till Julia på födelsedagen med andra ord <3

image23
 Julia på fiskeäventyr
Bilden är i sommar två år gammal men visst känns det som det var igår?
Det är nästan så illa att jag börjar känna mig gammal...

Tog den här bilden för att jag tycker den är såå fin, och den påminner vilka bra dagar vi har när vi är i Sandvik.

Ikväll ska jag och titta på Julia när hon ska spela teater med sin teatergrupp på barnkulturcentrum´, ska bli jättekul att få se Julia som skådespelare!

/ i wanna sing you a good song, Ingela

Kommentarer
Postat av: Sara

Ska dom spela Romeo och Julia? Tycker att det skulle passa bra! =)

2007-04-18 @ 23:38:31
Postat av: Ann-Marie

Vilken fin bild på vår stora underbara Julia!
Det är bra att vi har så trevliga och snälla grannar som ni, vi kunde inte ha fått det bättre! Kul med Sandvik, det bir väl en ny tur dit i sommar hoppas vi!

2007-04-25 @ 21:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0