im the worrying kind

Så sant som det är sagt, jag är verkligen the worrying kind haha!

Jaha då var det dags för en liten uppdatering igen!
Mamma har åkt till Bangladesh där hon äter ris och bröd, stackars!Allt hade gått bra med allt vad det är med långa flygturer och utlandsresor som inte sker varje vecka.

I fredags blev vi äntligen klara med vårat jättearbete i skolan om Sundre på Gotland, blev massor av text och galet många bilagor haha!Sånt händer!

Efter att jag kommit hem och pappa och jag ätit en trevlig fredagsmiddag, tog jag bilen för att hälsa på min syster som jag inte sett på hur länge som helst kan det kännas. Där var det folk av blandad sort får jag lov att säga, många i min smak och några som inte alls klickade. Kom hem innan klockan slagit 23.30 och fick en alldeles perfekt lugn kväll!

Upp på lördag morgon för att åka till auktionskammaren med pappa och syster, köpte dock ingenting men sånt där är roligt iallafall. Sedan åkte My och jag för att träna, det kändes att det var längesen sen sist. Fy, vi var helt mörbultade efteråt haha!Sen gick vi på stan och träffade Sara, Madde, Anna & Linn. Köpte mig ett par shorts, ett riktigt bra inköp, är helt kär i de redan! Kommer ha de varje, varje dag! Haha!

Sen lagade vi mat hemma hos mig, pappa ville inte ha för han skulle grilla hos grannarna!Blev lite små avundsjuk, visst gillar jag pasta och pastasås men det är inte lika bra som årets första grillning! Vi tog min cykel och två fullproppade väskor och cyklade iväg, eller rättare sagt, jag cyklade, My satt på pakethållaren. =)

När vi kommit fram åkte vi och handlade med detsamma, men den gången tog vi bilen haha. Träffade Markus Thofelt, och det var inte igår!

Vi fixade oss hetare än någonsin och sedan kom Madde som fikc hälla i sig sina öl för nu var det bråttom mot krogen. Tog taxi med en kille som var helsnurrig men kul, han fick till och med dricks av mig haha! In på lotus och där var det Yellow Mike Band, de är ju bara för goa!

Sedan rullade kvällen på, alla tre hade vi tokroligt och jag har inte skrattat så mycket på jag vet inte hur länge. My och jag babbalade en hel del inatt och vi kan snacka om att det inte har blivit särskillt många timmars sömn. Men vi lever ju bara en gång, skulle vi dö nu, skulle vi i allafall dö lyckliga!

"jag är inte ledsen, jag har lite ont i fötterna bara, det är där skon klämmer"

Idag har vi bara legat och solat i parken och ätit McDonalds, jag älskar våren!

Det är nu dags igen att inse verkligheten, det är skola imorn och det är slut på slöheten. Ny vecka, nya tag, eller hur är det folk brukar försöka motivera sig?!?!

       
Lite soliga vårbilder från idag!

"Och varje gång du ler blir jag helt varm
Jag ser i dina ögon och vet att det är just dig
som jag behöver för att kunna vara lycklig
Jag vet att su såg mig, men var är du nu?
Jag väntar här, men jag väntar inte föralltid."

Varje sekund utan dig känns som en evighet, Ingela <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

länk till min nya blogg :) kul att se dig på krogen förresten!

2007-04-02 @ 23:34:57
URL: http://tamara.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0